Friday, June 14, 2013

14 Jun 1976....

Hari ni genap la umur aku 37 tahun...Alhamdulillah aku masih bernafas lagi dibumi ALLAH SWT ini untuk terus beribadah untuk NYA...dan bahagia bersama2 suami tercinta juga anak2 tersayang...hari ni sepatutnye aku nak ambik cuti tapi tak dapat sebab ada training untuk system baru..balik pukul 4.30ptg encik suami dah tunggu kat bawah.cam biasa. Aku akan bagi senyuman yg paling comel tuk encik suami...sambil cium tangan dia...hehehe...sampai je rumah bila bukak je pintu...terkejut ada surprise tuk aku...huhuhu...anak2 siap nyanyi alahaii...dah nak leleh ni...sob..sob..touching giler...tak sangka..terima kasih sayangku semua...ibu betul2 terharu...
Tadi kat office pepagi Abang shaqeer dah call ibu wish me a happy birthday jugak..dah nak nagis dah sebab dia jauh dari mata...tapi control kat opis kan..malu kot org nampak..ngeee...
Aku bersyukur dengan apa yg ada...ada suami yg sangat menyayagiku..yg selalu tolong aku yg selalu buat lawak..sesama..yg selalu gelak ketawa...tempat kongsi cerita...hehehe...thks sayang untuk segalanya...I Love U so much...ada anak2 yg berikan ku kekuatan...penghibur dikala aku kepenatan...
Next month bulan Ramadan..cepat betul masa berlalu...kan...jadi lagi sibuk laa aku ni nak buat kuih raya pulak...nngeee...saya suka..saya..suka...sebab buat sendiri lagi jimat dari beli...buat dapat banyak..maklum ler..anak2 dah membesar suka makan..jadi kalau buat sendiri anak2 baru puas dapat makan ..kann..kann..lagi pun dorang kan ada leh tolong....alaaa...tahun ni yg penolong ibu kurang sorang..hehehe...tak le Apit ngan shaheer kan ada...betul tak...
Oppss dah tak tau nak type apa..len kali kita citer lagi..okeyy..bye..sayonara...semuaa...
I LOVE MY FAMILY..SO MUCH....^_^

2 comments: