Sunday, May 19, 2013

Blog pertamaku

Assalammulaikum...dan Hi....ini adalah blog pertamaku...hehehe...payah jugak yek nak create blog in.lau terutama org yg buta IT cam aku ni...dan akhirnye aku godek sana godek sini dapat gak buat...fuh...bepeluh....
Okey...tujuan aku wat blog saja nak share cerita atau nak share resipi...haaaa....aku suka masak..apa lagi Kalau anak2 dan encik suami suka makan masakanku...(oppss promo lak)..tak aku memang suka Cuba resipi2...baru ke lama ke..tapi Kalau penyakit M dah menguasai diri memang tak jadi..
Dah terlanjur berceritakan...nak citer sikit tentang diri ni...aku dah berkahwin dengan seorang pemuda yg sangat penyayang dan baik....dan kami telah dikurniakan 4 org cahayamata...3 lelaki seorang  pompuan...(rezeki ALLAH SWT) nak bagi Amin...yg sulung 13 tahun..no 2 11 tahun..no 3 5 tahun dan yg kecik tu 2 tahun...

Okeylaahh...kita Sambung lagi Nanti..yekkk...bye...

1 comment: