Wednesday, May 29, 2013

Our 14th wedding anniversary today....

Hari ni adalah hari yg paling istimewa buat kami sebab hari ulangtahun perkahwinan kami yg ke 14 tahun...cepat betul masa berlalu...pahit manis..suka..duka gurau senda.susah senang...semuanya adalah memori indah buat kami..itu yg buatkan kami semakin hari semakin sayang...mengimbau kembali saat diawal perkenalan kami...pada tanggal 13 Dec 1993...sungguh indah...dan saat aku dilamar olehnye (encik suami le hehe) lagi indah...dan kami mengikat tali pertunangan pada 6 Jun 1998...dan akhirnya kami disatukan dengan Izin ALLAH SWT serta kedua belah keluarga...pada tanggal 29 Mei 1999...aku lah wanita yg paling bahagia setelah begelar seorang isteri kepada org yg aku cinta...kini kami telah dikurniakan 4 org cahayamata...yg dtg dari cinta yg suci dan ikhlas..ini.. Aku bersuyukur dan bertuah  memilikinya...sangat2...terima kasih sayang atas segala2nya...aku meyintaimu...menyayangimu..sepenuh hati ini...dari dulu...kini...dan...selamanya...
Hehehe....Kalau nak citer kisah cinta kami..mau jadi novel lak kang...mana tak nye..mukasurat setebal 200 muka..huhuhu...ok guys..jumpa lagi..lain kali...XOXO...bye...


2 comments: